2015/01/19

Film debut


Photo by Jurie


I'm back after absence from busy city for a lil while!
I'm getting better day by day. Thank you for your concerns, some of you guys.
During the escape I just realized how big our health is the part of our lives.
Please please stay fine for me, for your loved ones.

With such a beginning of this year, I got started one more shooting life "film camera".
The first works with my old buddy Megumi Sekine and she is the very one who should be the first subject by this camera gifted from my parents. We repeated and remade the time we shared over years ago. I had special 36+1 memories with her. Check out our more works on my Instagram.



The one next to you, can change your whole life.



Hopefully, I can give you new shooting works with new team near in the future.
Stay tunes to us.
Thank you guys again for many loves from all over the world.




ただいま。
年始の作品撮りを皮切りにフィルムカメラライフ、スタートさせてみました。
インスタでもさんざん騒いでいたので、ご存知の方もいらっしゃるかと思いますが、
両親がいろいろな場所でわたしを覗いてくれたレンズで、
表現を始められることがとても嬉しい。
そのカメラで、彼女が最初の被写体となってくれたことも幸せでした。

この年末年始、うごけないことを忘れてしまうくらい、
本当にラッキーでハッピーなニュースが届きました。
国内だけでなくアメリカから、ドイツ、台湾、イギリス、オーストラリア、
カナダ、そして韓国からも色々なサプライズ。
毎度泣けるくらい嬉しすぎるのです!

ひとつひとつの出会いが、こんな風に、
わたしの”一日”を作るアイディアとパワーになるなんて
思いもしませんでした。



それを受け、ますます頑張ろうと思った矢先、また新たなお話を頂いています。
わたし自身も新たなチャレンジに向け準備中です。
お見せできるのがとっても楽しみ、どきどき!

2015年も皆さんがわくわくする作品を届けられるようにがんばります。
fuTariを、どうぞよろしくお願いします。


Jurie