2015/01/27

Knock




I HAD ONE OF THE GREATEST MIRACLE DAY IN MY LIFE TODAY.
I SPENT ALL DAY LONG WITH MY BUDDY AND REALIZED WHAT I AM. THE JOURNEY STARTED A FEW YEARS AGO ACTUALLY BUT NOW, FINALLY I COULD GET CONFIDENCE ABOUT MY WAY OF THINKING IN LIFE BY SHARING IT ALL OF SUDDEN. I KNOW IT SOUNDS SO CHEAP WHEN I SAY BUT IT IS IMPORTANT FOR ME I COULD MAKE IT CLEAR ANYWAY. THANK YOU SO MUCH FOR BLESSED MOMENT I HAD.

WHILE I EXPERIENCED SOME AWESOME SURPRISES WITH HER, I FOUND THIS MAG AT THE END OF THE DAY IN DAIKANYAMA. AT THE FIRST SIGHT, THE ARTIST IN IT INSPIRED ME STRONGLY BECAUSE I FELT LIKE SHOCKED BY THEIR BIG LOVE AND THE PROPER ATTITUDE FOR THEIR CREATIONS. BEFORE I DECIDE TO BUY IT, MY FOOT WERE HEADING TO REGISTER TO ADD TO MY TREASURES. IT WAS WORTH PAYING IT FOR WHAT I AM NOW AND I COULDN'T MISS THAT.


THEIR REAL WORDS ARE ENCOURAGING ME TO OUTPUT HOW I FEEL AND SO I'M WRITING LIKE THIS. 

"LOVE IS A POWERFUL THING, AND IS REALLY SPECIAL WHEN IT TIES IN YOUR PARTNER WITH YOUR PASSION." 
-MARTY LOPES


I DON'T MEAN ABOUT ONE SPECIFIC FIELD THROUGH THIS EXPRESSION AND I WANNA RATHER MENTION EVERYTHING BY THIS, AS WORDS FOR US, AKA "CREATORS". 




今日は記録しなくてはいけない日。すばらしい一日でした。
幼なじみと過ごして、「わたし」をもう一度再認識できた日。 

これから悩むこともたくさんあるだろうけど、
それに対してまったく不安はないし、
乗り越えられると知っているから、もっともっとこれからが楽しみになりました。

今はやっと実感をもって、わたしと出会うものすべてが、
祝福されていると気づいたよ。
わたしが言葉にすると陳腐だけれど、
すべてがGRATEFULでBLESSEDということがいちばん教えてもらったこと。


ようやくわたしに戻ってきたようなかんじ!うれしい!

ここ数年でよく思い出すことの一つが、"CONTROL"っていう言葉。
以前は、自分の人生をCONTROLするっていう自信と意識が、とても重要であった気がするのだけど、日本ではそれは、思い出す、くらい。上の二つの言葉は、そのベースとなって自分を支えるものだと改めて感じた最近でした:)


ちなみにこの雑誌、直感的にいまのわたしが必要としていたようで、
いつの間にかレジに並んで買っていたもの。すてきな出会いでした!
何かをつくる、表現するひとたちの想いの深さと自由でいることの強さに、
とっても勇気をもらいました。
日本語訳とともに載っているので、ぜひ見かけたら開いてみてください;)

それでは、いい夢を!



----------------------------------------------------------------------------------------



はー本当にすっきり。
I'VE BEEN BLESSED ALL ALONG SINCE BEFORE I NOTICED. 
THANK YOU ALL! 


ESPECIALLY TO MEG, SETH AND KAREN. X


Jurie